Парисын олимп спортын хувцасны брэндүүдийн хувьд том зах зээл болж байна. “Nike” олимпод зориулсан тусгай идэвхжүүлэлтийнхээ ачаар 100 гаруй багтай хамтын ажиллагааны гэрээ байгуулжээ. "On Air" арга хэмжээний нүүр царайгаар Америкийн гүйлтийн тамирчин Ша'Карри Ричардсон, Кенийн марафонч Элиуд Кипчоге, домогт Серена Уильямс, Бразилийн хөлбөмбөгч Роналдиньо нарыг сонгожээ. 47 жилийн түүхтэй тус компани 2006 оноос хойш АНУ-ын шигшээ багийг ивээн тэтгэж ирсэн ч энэ жил олимпын наадамд хамгийн их төсөв зарцуулж байна. Олимпын иж бүрдэл нь улс орны нэрийн хуудас болдог. “Nike” мөн 400 акр талбай бүхий кампус дахь спортын судалгааны лабораторийн статистик мэдээллийг ашиглан бүтээгдэхүүнээ өмчийн алгоритмаар дамжуулан мэдээлдэг. Хувцасны инновацын албаны дарга Жанетт Никол хэлэхдээ "Өгөгдөл бол шинэ загвар юм" гэжээ.
Эх сурвалж: Монголын үнэн сонин №020/24599/
Сэтгэгдэл (0)
Сэтгэгдэл бичигдээгүй байна